3,2,1... go! - Reisverslag uit Balk, Nederland van Tryntsje Draaijer - WaarBenJij.nu 3,2,1... go! - Reisverslag uit Balk, Nederland van Tryntsje Draaijer - WaarBenJij.nu

3,2,1... go!

Door: Tryntsje Draaijer

Blijf op de hoogte en volg Tryntsje

20 Januari 2019 | Nederland, Balk

Hier zit ik dan vanavond, achter de laptop dit verhaaltje te typen. Ik ben al vijf keer overnieuw begonnen. Wilde een leuke beginzin bedenken, maar er komt niks leuks meer in me op. Ik ben een beetje op, heb niet zoveel energie meer. Eigenlijk had ik nu ook in mijn bed moeten liggen, slapen. (Nou ja, bed... we liggen al een paar weken op campingmatjes). Maar de drang om nog even wat te schrijven, was groter.

De afgelopen dagen gingen in een razend tempo voorbij. Ik heb nog nooit zoveel mensen gesproken, in zo'n korte tijd, over hetzelfde onderwerp. Soms wist ik even niet meer wat ik moest antwoorden op de vraag: ben je er nu nog? Of: ben je er klaar voor?! Tja... ben ik er klaar voor? Ik weet het eigenlijk niet. Tijd om hier over na te denken heb ik de afgelopen dagen niet gehad. Op dit moment gaat het een beetje op de automatische piloot. Is ook niet erg, hoort bij het proces.
Het besef dat het morgen dan echt zover is, is er nog nauwelijks. Vandaag vroeg mijn zusje: 'Weet je eigenlijk wel wat je morgen precies te wachten staat en hoe het gaat voelen?' Eh... nee. Eigenlijk niet. Haha. Maar dat ik er zin in heb, dat is zeker! Ik wil nu ook wel weg. Of...wij willen nu wel weg. We hebben alle feestjes gehad, alle leuke gesprekken gevoerd, met iedereen geknuffeld die ons lief is... het is tijd om te gaan!
Op het moment dat ik dit typ (in zo'n 10 minuten), heb ik alweer 58!!! appjes binnen gekregen. Haha, het houdt niet op, maar ik houd het niet meer bij...

En nu ik hier even rustig zit, nu dringt het langzaam tot me door dat over een paar uurtjes ons avontuur echt gaat beginnen! Alles is klaar: de koffers staan in een keurige rij te wachten, het huis is kaal en leeg, de kinderen liggen schoon in hun bed, de broodjes voor morgenvroeg zijn gesmeerd... dus, ik zal dan nu ook maar mijn matje opzoeken en nog een paar uurtjes slaap pakken, als dat lukt...

Curaçao… here we come!

  • 20 Januari 2019 - 18:30

    Geeske:

    Geniet van jullie prachtige avontuur! Mooi om jullie zo te blijven volgen.

  • 20 Januari 2019 - 21:15

    Baukje:

    Geniet van alles wat er op jullie pad gaat komen!! En een hele goede reis gewenst!!

  • 20 Januari 2019 - 21:16

    Meintje:

    Succes, sterkte, een mooie tijd. Ik snap je gemixte gevoelens, maar ook het gevoel dat je nu wilt dat het zover is. Het is een emotionele tijd, we hebben het er tijdens het interview al over gehad. Waarbij mooi en minder mooi door elkaar heen lopen. Waarbij het een rollercoaster is. Maar morgen is het zover. En het is niet voor altijd. Have a safe flight. Enjoy. Geniet van de highs, accepteer de lows.

  • 21 Januari 2019 - 04:03

    Eveline:

    Ja het is zover. Op naar een nieuw avontuur.
    Heel veel plezier dushi. Xxx

  • 21 Januari 2019 - 05:30

    Tryntsje:

    Veel plezier lieverds

  • 21 Januari 2019 - 18:56

    Ingrid:

    .....jullie zullen er nu vast wel zijn, hopelijk is de reis voorspoedig gegaan....!

  • 21 Januari 2019 - 19:12

    Ellen:

    Wat een mooi 'reis' verslag weer! Inmiddels zijn jullie onderweg...Ik hoop dat jullie de komende tijd op Curaçao lekker tot rust kunnen komen om jullie draai te vinden. De zonnestralen zullen jullie daarbij vast helpen. Net voor de sneeuw vertrokken uit Nederland...
    En hele goede (lange..) vlucht gewenst! Ben benieuwd naar de 1e foto's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tryntsje

Wij zijn een gezin dat voor 2,5 jaar Nederland verruilt voor het zonnige Curaçao! Op onze pagina vertel ik je hoe wij ons gezinsleven op dit tropische eiland ervaren!

Actief sinds 26 Nov. 2018
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 15873

Voorgaande reizen:

21 Januari 2019 - 12 Juli 2022

3,5 jaar naar de zon!

Landen bezocht: